پنل پیامک رایگان پنل پیامک رایگان .

پنل پیامک رایگان

پنل پیامک رایگان

پنل پیامک رایگان

حتما شما هم روزانه تعدادی پیامک که از طریق پنل پیامک با هدف تبلیغ و اطلاع رسانی انجام می شوند را دریافت کرده اید. شما هم می توانید یکی از افرادی باشید که می توانند این اس ام اس ها را ارسال کنند.

سایت Payamkutah.com با نام تجاری سامانه پیام کوتاه ایران ، به عنوان یکی از پیشگامان عرصه سامانه های ارسال پیامک بر آن است که با ساده سازی ارسال اس ام اس از طریق وب، این امکان را برای تمامی اقشار جامعه فراهم نماید که هر فردی با هر سطح دانش و معلوماتی، اقدام به ارسال پیامک تبلیغاتی و اطلاع رسانی نماید، تاثیر آن را در کسب و کار خود مشاهده کند و از آن لذت ببرد.

پنل اس ام اس و یا پنل پیامک بستری مناسب را برای ارسال پیامک در کمترین زمان و مدیریت آنها فراهم آورده است

این پنل ها امکانات و ابزارهایی برای شما فراهم می کند که توسط آن می توانید ارسال پیامک انبوه به تمام شهر های ایران به صورت انتخابی و با تفکیک مناطق از روی نقشه و کد پستی به صورت دسته بندی شده داشته باشید ، تنوع اپراتور ها و بانک های اطلاعاتی , شماره موبایل جهت ارسال اس ام اس تبلیغاتی و حتی شماره تلفن هایی که شما در اختیار دارید بسیار ساده طراحی شده است. شما جهت استفاده از سامانه پیامک و ارسال پیام کوتاه با مراجعه به این لینک در پنل پیامک رایگان و یا پولی پیامک ، ثبت نام کنید ، پنل خود را شارژ کرده و اقدام به ارسال نمائید.

سامانه پیام کوتاه ایران درجهت کمک به کسب و کارهای ایرانی و استارتاپ ها و برای تسهیل در امورات تبلیغاتی و اطلاع رسانی آنها ، امکاناتی بی نظیر از قبیل ، ارائه پنل پیامک رایگان ، خط اختصاصی پیامک رایگان ، خط خدماتی عمومی ، خط سیم کارتی رایگان ، پنل نمایندگی رایگان و ماژول های متعدد برای ارسال و دریافت پیامک را در نظر گرفته است که شما تنها با ثبت نام رایگان در این پنل ها در 5 دقیقه میتوانید از تمامی امکانات استفاده نمائید.

آن دسته از کاربرانی که در کنار ارسال پیامک ، قصد کسب درآمد از پنل نمایندگی رایگان خود را دارند ، میتوانند در یکی از پنل های نمایندگی پیامک ثبت نام نمایند و از طریق همین پنل در کنار ارسال پیامک و اطلاع رسانی ، پنل شبیه به پنل خود را واگذاری کرده و کسب درآمد اینترنتی نیز داشته باشند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده امکانات کامل در مورد پنل های کاربری روی این لینک کلیک کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده امکانات کامل در مورد پنل های نمایندگی با امکان کسب درآمد اینترنتی روی این لینک کلیک کنید

 

پشتیبانان و همکاران ما درصورتی که مشکل یا سوالی داشته باشید با افتخار آماده پاسخگویی به شما هستند.


برچسب: پنل پیامک، ارسال پیامک به بلک لیست، نمایندگی پیامک، پنل اس ام اس، ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ساعت: ۰۲:۰۵:۵۳ توسط:سامانه پیام کوتاه ایران موضوع: پنل پیام کوتاه نظرات (0)