پنل پيامك رايگان پنل پيامك رايگان .

پنل پيامك رايگان

پنل پيامك رايگان

پنل پيامك رايگان

حتما شما هم روزانه تعدادي پيامك كه از طريق پنل پيامك با هدف تبليغ و اطلاع رساني انجام مي شوند را دريافت كرده ايد. شما هم مي توانيد يكي از افرادي باشيد كه مي توانند اين اس ام اس ها را ارسال كنند.

سايت Payamkutah.com با نام تجاري سامانه پيام كوتاه ايران ، به عنوان يكي از پيشگامان عرصه سامانه هاي ارسال پيامك بر آن است كه با ساده سازي ارسال اس ام اس از طريق وب، اين امكان را براي تمامي اقشار جامعه فراهم نمايد كه هر فردي با هر سطح دانش و معلوماتي، اقدام به ارسال پيامك تبليغاتي و اطلاع رساني نمايد، تاثير آن را در كسب و كار خود مشاهده كند و از آن لذت ببرد.

پنل اس ام اس و يا پنل پيامك بستري مناسب را براي ارسال پيامك در كمترين زمان و مديريت آنها فراهم آورده است

اين پنل ها امكانات و ابزارهايي براي شما فراهم مي كند كه توسط آن مي توانيد ارسال پيامك انبوه به تمام شهر هاي ايران به صورت انتخابي و با تفكيك مناطق از روي نقشه و كد پستي به صورت دسته بندي شده داشته باشيد ، تنوع اپراتور ها و بانك هاي اطلاعاتي , شماره موبايل جهت ارسال اس ام اس تبليغاتي و حتي شماره تلفن هايي كه شما در اختيار داريد بسيار ساده طراحي شده است. شما جهت استفاده از سامانه پيامك و ارسال پيام كوتاه با مراجعه به اين لينك در پنل پيامك رايگان و يا پولي پيامك ، ثبت نام كنيد ، پنل خود را شارژ كرده و اقدام به ارسال نمائيد.

سامانه پيام كوتاه ايران درجهت كمك به كسب و كارهاي ايراني و استارتاپ ها و براي تسهيل در امورات تبليغاتي و اطلاع رساني آنها ، امكاناتي بي نظير از قبيل ، ارائه پنل پيامك رايگان ، خط اختصاصي پيامك رايگان ، خط خدماتي عمومي ، خط سيم كارتي رايگان ، پنل نمايندگي رايگان و ماژول هاي متعدد براي ارسال و دريافت پيامك را در نظر گرفته است كه شما تنها با ثبت نام رايگان در اين پنل ها در 5 دقيقه ميتوانيد از تمامي امكانات استفاده نمائيد.

آن دسته از كاربراني كه در كنار ارسال پيامك ، قصد كسب درآمد از پنل نمايندگي رايگان خود را دارند ، ميتوانند در يكي از پنل هاي نمايندگي پيامك ثبت نام نمايند و از طريق همين پنل در كنار ارسال پيامك و اطلاع رساني ، پنل شبيه به پنل خود را واگذاري كرده و كسب درآمد اينترنتي نيز داشته باشند.

براي كسب اطلاعات بيشتر و مشاهده امكانات كامل در مورد پنل هاي كاربري روي اين لينك كليك كنيد.

براي كسب اطلاعات بيشتر و مشاهده امكانات كامل در مورد پنل هاي نمايندگي با امكان كسب درآمد اينترنتي روي اين لينك كليك كنيد

 

پشتيبانان و همكاران ما درصورتي كه مشكل يا سوالي داشته باشيد با افتخار آماده پاسخگويي به شما هستند.


برچسب: پنل پيامك، ارسال پيامك به بلك ليست، نمايندگي پيامك، پنل اس ام اس، ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ساعت: ۰۲:۰۵:۵۳ توسط:سامانه پيام كوتاه ايران موضوع: پنل پيام كوتاه نظرات (0)